środa, 22 maja 2019

CZAS ZASUWA JAK SZALONY

      Święta Wielkanocne minęły, minęła też majówka. Czas ostatnio tak zasuwa, że z niczym nie nadążam. Przez strajk nauczycieli dzieciarnia zaległa w domu,  tym samym mój system trochę się posypał. Odnoszę wrażenie, że konkretnie zaniedbałam też swoje zdrowie. Gdzieś zabrakło mi czasu (bądź chęci)na pilnowanie tego co jemy (wszyscy), a już nie wspomnę o wypijaniu odpowiedniej ilości wody, co odcisnęło swoje piętno m.in. na wyglądzie mojej skóry (stała się baaardzo sucha).
      Chyba już czas dać sobie konkretnego kopa w dupę i przestać szukać wymówek. Jest przecież tyle matek pracujących, które ogarniają dom, ja też dam radę.
      Podejmuję wyzwanie. Chwilowo na 1 tydzień. Będę gotowała zdrowe posiłki i piła 2 litry wody dziennie.

      No to zaczynamy, na początek: MIELONE W KAPUŚCIE ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz